This is how we party

Mycket på gång nu, lite som blivit nerkladdat här.

Min kära vän och dj-kollega och klubbdrivare Gabrielle flyttar till Göteborg under veckan, så jag blir ensam kvar i Friday I'm In Love tillsammans med Daniel Westin.

Det kommer bli sorgligt, men man måste ju gå vidare i livet.

Jag och Daniel kommer att fortsätta som förrut, kanske eventuellt att vi tar in en extra dj-inhoppare någon gång framöver, men ingenting är bestämt.

Det som kommer framöver är som sagt Florence Valentin, som jag känner att jag blir mer och mer förväntansfull inför ju närmare det kommer. Dessutom finns det chans att se dem på Popaganda redan nästa helg.

En annan som kommer framöver är Markus Krunegård, den 10 oktober. Han spelar också på Popaganda, men i en annan konstellation, nämligen som sångare och gitarrist i Laakso.

Sista lördagen i september kommer även Universal Poplab till Stadshuset, vilket jag verkligen inte tycker att någon ska missa om man gillar våran klubb. Pop/synth/electro är deras grej.

En annan som dyker upp är Håkan Hellström som spelar i Spegelsalen på Stadshuset den 12 november, onsdagen innan våran klubbkväll. Det hade varit helt fantastiskt att få ha ett sånt stort affischnamn på klubben, men det kommer bli fantastiskt ändå.

Det är en till jättenyhet som kommer att dyka upp inom den snaraste framtiden som gäller Stadshuset, som jag hoppas att de flesta kommer att tappa andan och gå upp i brygga av. Men den väntar jag med, vill ju inte släppa den innan allt är klart.

Mer info om de kommande eventen finns på trappenevent.se, där det också finns foton från våran senaste klubbkväll.

Frågor på det?
Maila klubbfiil@live.se, skriv en kommentar här under eller skriv på facebook.

Inga kommentarer: