Lasse Lindh

Två timmar innan Lasse Lindh stod på scenen så fick jag ett samtal om en person som ville hänga på upp, och då var det bara att slänga sig in i bilen och köra upp till Härnösand.

Jag blev positivt överraskad av herr Lindh, för trots att jag uppskattar musiken han gjort så är feedbacken på tidigare spelningar att det rent ut sagt var skit. Trots det så såg jag honom, och det var fint.

Han körde mycket bra låtar som jag gillar, Kom Kamsång, Sommarens sista smak, Du kan få mig hur lätt som helst, Överlever du Härnösand (självklart).

Så det var ju faktiskt jättebra, men, ehm, uppslutningen på själva spelningen kanske inte var så mycket att skylta med. Tror det var max 50 stycken som uppskattade själva spelningen, övriga närvarande var folk som trivdes i öltälten.
















Inga kommentarer: